fredag, maj 09, 2003

Så blev det fredag! ENDELIG! Ikke fordi jeg har lavet noget hele ugen men alligevel!

Og så smuttede lige ind til Salon Hussein og fik en klipper! Så hvis nogen undre sig over, hvad alle de penge som de er stukket af med, er blevet brugt til, kan jeg så fortælle at de er gået til en flot frisørstol og et par håndklæder!

Jeg synes så at dette billede er for cool:
Cool billede!
Foto AP
GOD SMAG - HVER DAG... eller næsten hver dag... I hvert fald tit... eller nogle gange... eller ikke lige nu, så... yes...

Ja, og så er var det så dagen som bød på overskrifter som "Smileys til sygehuse", og det er da knald fint! Blandt andet skal der gives smileys for dødelighed! Er det så en stor smiley hvis der er mange eller få som dør?
Jeg synes ikke det er ekstremt nok! Jeg mener at hver enkelt læge eller sygeplejeske skal have syet ind smileys på deres kittel, så man kan se om de er gode eller dårlige!

Desuden skriver de idag om den nye alkohol som nu er gemt i en is! Sejt! Jeg mener bare at de også burde lave nogle drinks til den ældre del af befolkningen! Det er jo nok derfor de brokker sig så meget! Det er jo misundelige! Hvis vi nu laver nogle is til dem, som fx. Magnum Snaps eller Astonaut Gammel Dansk, så tror jeg slet ikke de vil være så meget oppe at køre over det!

Ingen kommentarer: