lørdag, maj 17, 2003

Jeg har lige set "Bowling for Columbine" af den seje amerikaner Michael Moore! Det er en dokumentarfilm om amerikanerne og deres fasination omkring skydevåben og følgerne af disse! DU SKAL SE DEN! Den tager de forskellige skyderier op som desværre har fundet sted på skoler forskellige steder i USA. Midt i filmen har folkene bag "South Park" lavet en film om hvorfor amerikanerne er så bange... Se den!

Og så er jeg træt at dumme reklamer! Først Knorr boullion, du ved den i små flasker!! De er så dumme! Det kan godt være at det er en smart idé, det med flydende og koncentreret boullion, meeeeeeen... Jeg vil ikke kalde mig selv for en mester kok, men jeg kan da lave mad, og jeg bruger da nogle gange noget boullion, men at bruge så meget boullion, det gør jeg godt nok ikke! Så med mindre hende i reklamen laver mad til Fyn, så har hun et problem!!!!!

Ingen kommentarer: