torsdag, maj 08, 2003

I dag har jeg så fået lavet et kommentar-system halløj! Det tog lidt tid at rette til og at få til at fungere! Men nu virker det! Tjuhej for det!

Ellers har jeg ikke oplevet noget specielt spændende! Jeg har dog spist sådan en her og brugt sådan en her til at gør mit tøj rent med!

Dagens undren opstod da jeg læste denne artikel som fortæller at det er farligt at spise vitaminer! GISP! Forstil dig en almindelig familie:

Søn: Moaaar! Jeg er syg i dag!
Mor: Jamen, så spis nogle vitaminer! Du trænger!
Søn: Jeg åd 19 i går!
Mor: Øhh... Så har du nok fået for mange! Så skal du ha' antivitaminer...
Søn: Sejt! Det må være burger, chips og cola! Du siger altid at der ikke er nogle vitaminer i!
Mor: Øhh, nå ja! Jeg sender far på McDonalds!

Syret, ikke!

Nå, men så ved vi det! Ingen vitaminer! Og vi ved at Bush og Fogh spiste morgenmad sammen i morges... Man trænger også til et solidt måltid efter en lang nat med hed elskov!

Ingen kommentarer: